Unseen Amsterdam 2021 Fototrend Top 10

Marketingtribune | Klaus van den Berg

Nieuwe serie 'Is this the Poem I Promised You' genoemd in de Unseen Amsterdam 2021 fototrend Top 10 van MarketingTribune met werk dat vanuit hun perspectief op de huidige tijdgeest een aankoop, opdracht of campagne waard is.

 

Eindelijk weer eens wat goed nieuws, en daar zijn wij allemaal aan toe in Nederland. De fotografiewereld komt weer langzaam in beweging in ons land en daar is het de hoogste tijd voor. De j.l. fotobeurs Unseen in Amsterdam is een strak, gepolijst, overzichtelijk en zakelijk-gedreven evenement, dat onze aandacht verdient.

Unseen kan inspirerend zijn voor professionals in marketing, branding, reclame, PR, communicatie en sponsoring. Omdat consumenten in Nederland tienduizenden communicatiesignalen per dag ontvangen en er wereldwijd miljarden foto’s dagelijks worden gemaakt en gepubliceerd, presenteer ik de 'commerciële fototrend Top 10' van MarketingTribune, met fotografen die vanuit mijn perspectief op de huidige tijdsgeest een aankoop, opdracht of campagne waard zijn. Het selectiecriterium is ‘stopping power’ op de eerste blik. Complimenten voor het Unseen team en hun partners, alle deelnemende galeries en de fotografen die zij vertegenwoordigen in onze hoofdstad. Unseen, blijf dat zien!

 

Volledige artikel hier >

 

September 22, 2021